dimecres, 7 d’octubre del 2009

Novel.la de misteri al wikispaces

Els wikis son pagines web on la gent pot col.laborar per posar més informació o modificar la que ja hi és per millorar-la.
Hi ha un vídeo sobre els wikis explica d'una manera molt clara i fàcil en que consisteixen i com es fan servir.

A classe tenim un wiki que es titula "Misteri" on hi ha el principi d'una novel.la que hem de realitzar entre alumnes i professors (i qui vulgui col.laborar). Jo ja he fet la meva aportació que a consistit en millorar, des del meu punt de vista, el seguiment de la novel.la, ja que li estic donant més voltes al tema de la desaparició de l'Elsa (una de les protagonistes) i, a més a més, li estic introduint un nou personatge: l'Enric Coll, qui, pel context del text, se suposa que el pare de l'Elsa i l'amo del gos negre misteriós. Tinc ganes de veure com segueix la història des de on ho he deixat jo. Animeu-vos a relatar! Es divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a deixar-me comentaris o opinions!