diumenge, 11 d’octubre del 2009

Jocs de presentació. Diari del seminari 22-09-09

El primer dia de seminari vam fer uns jocs de presentació per en recordar-nos dels noms dels membres del nostre grup de seminari.
Després vam omplir una fitxa personal, on hi havien preguntes divertides i interessants com: "Si jo fos princesa a l'Època Medieval, jo...", "Si jo fos professora d'aquest seminari, jo...", "El regal que em donaria ara mateix seria...", etc. I també havíem de fer un dibuix del nostre rostre a un extrem de la fitxa; és el que em va costar més de fer...
Quan ja les vam tenir, la Imma les va repartir una altra vegada totes barrejades, i havíem de llegir les respostes de l'altra persona en veu alta i, entre tots, intentar endevinar de qui eren aquelles respostes. Ens va costar, però al final va sortir tothom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a deixar-me comentaris o opinions!