dissabte, 19 de desembre del 2009

Recitació de l'Himne dels pirates

El dia 16 de desembre ens va tocar fer la recitació a la classe de Comunicació oral, escrita i digital amb el meu grup que estava format per la Hèlia, la Mariona, la Lidia, la Sandra, la Silvia i jo. En un principi teniem moltes propostes però al final ens vam decidir per una: L'himne dels pirates, de la obra Mar i cel de Dagoll Dagom, ja que era un text bastant extens, en catalá i ens ho podiem repartir bé entre totes. A part de recitar el nostre troç, la tornada la feiem totes juntes cantant-la amb una petita coreografia... A continuació detallo com ens vam repartir els fragments:

(Hèlia) El mar és com un desert d'aigua,
no té camins ni té senyals;
El mar és un desert d'onades,
una lluita sorda i constant;

(Lidia) és el mar la nostra terra ferma
on vivim arrelats en el vent.

(Totes) Les veles s'inflaran, el vent ens portarà
com un cavall desbocat per les ones.

(Soraya) El sol és el senyor del dia,
la lluna és reina de la nit;
però la reina ens dorm a les veles
i al matí no es pot amagar;

(Lidia) aleshores ens fa de bandera
i el sol vol fer-se enrere i fugir.

(Totes) Les veles s'inflaran, el vent ens portarà
com un cavall desbocat per les ones.

(Mariona) El mar serà tot per nosaltres,
ja som senyors i reis del mar;
tots voldran fugir de la lluna
que flameja al nostre estendard;

(Sandra) però per a ells no hi haurà pietat,
perquè Al·là ens ha volgut triomfants.

(Totes) Les veles s'inflaran, el vent ens portarà, com
un cavall desbocat per les ones.

(Silvia) I arribarà el dia de glòria,
quan ja no quedin cristians,
que cantarem la gran victòria
dels fidels valents fills d'Al·là;

(Sandra) i aquest mar estimat serà nostre,
serà el mar dels germans musulmans.

(Totes) Les veles s'inflaran el vent ens portarà com
un cavall desbocat per les ones.



Crec que ho vam fer bé, amb el toc d'humor quan feiem la tornada cantada, a nivell individual estava molt nerviosa, encara que cada cop que faig exposicions em poso menys nerviosa, suposo que per la pràctica, però es impossible que em desaparegui crec... però no em vaig equivocar en el que tenia que dir i crec que s'em va entendre bé i vaig mirar a tot arreu mentre recitava.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a deixar-me comentaris o opinions!