divendres, 6 de novembre del 2009

Resum i valoració de Blogosfera

El nostre treball de la Blogosfera tracta sobre "Els jocs educatius a internet"

Vaig crear un wiki, "gruptic", on les 5 components del grup anavem posant idees i pagines web referents al treball de la blogosfera, el qual ens servira també per parlar d'altres treballs de TIC, ja que sempre serem el mateix grup.

L'estrategia d'aprenentatge col·laboratiu utilitzant els blocs planificada va ser:
  • Primer vaig començar jo fent una introducció al tema dels "jocs educatius a internet", centrant-me desprès en els "jocs de música interactius".
  • Desprès l'Hèlia va fer la seva aportació al seu bloc exposant el tema de "jocs de ciències naturals interactius" i fent-me un comentari en la meva entrada. Una vegada això, li vaig agraïr la seva aportació fent-li també un comentari a la seva entrada sobre el tema.
  • La Mariona és va centrar en el tema de "jocs de lògica interactius" i també li va deixar el comentari a l'Hèlia.
  • Seguidament la Silvia va deixar un comentari a la entrada de la Mariona, i va fer la seva aportació sobre "Jocs d'anglès interactius".
  • Per finalitzar, la Lidia es va centrar en els "jocs per conèixer món interactius" i va comentar l'entrada de la Silvia.
Al nostre grup de 5 persones hem treballat molt organitzades , a més a més, amb el wiki que ens vam crear és tot molt més fàcil!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a deixar-me comentaris o opinions!