diumenge, 11 d’octubre del 2009

Practiquem. Diari del seminari 01-10-09

Aquest dia vam anar a l'aula d'informàtica per fer pràctiques amb el catàleg de la biblioteca; vam aprendre a buscar llibres o revistes per matèries, per autors o títols, a saber si estaven a la biblioteca de la nostra facultat o a una altre, si estaven disponibles o exclosos de préstec, i saber a quin número de prestatge hi eren.
També vam practicar a escriure llibres segons la normativa de citació bibliogràfica ISO 690 i pel dia següent havíem de portar un dels llibres que havíem buscat i citat. Jo vaig portar un llibre sobre jocs motrius:
LÓPEZ MARTÍNEZ, EMILIA. Jocs motrius per a l'escola. Palma de Mallorca: Institut d'estudis Baleàrics. ISBN: 84-87026-60-5
el qual, al catàleg, constava que estava disponible al 796.1 (07) LOP. La veritat és que vaig haver de preguntar-li a la bibliotecària per què no entenia com estaven distribuïts els estants, però quan m'ho va explicar vaig veure que l'organització que tenen és molt pràctica.

També ens van ensenyar com anava el blink, encara que ja sabia on era tot per què vaig estar obrint-ho tot al començament del curs.
El que si em va anar molt bé era que ens expliquessin bé com anava el correu de Blanquerna, encara que s'assembla molt al correu que utilitzo jo normalment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a deixar-me comentaris o opinions!